Service

Oplossing altijd dichtbij

Service staat bij Lamers Natuursteen hoog in het vaandel. Mocht er zich na de garantieperiode alsnog een probleem voordoen met de door ons geleverde producten, dan zullen wij met u als cliënt alsnog een oplossing zoeken om het probleem op te lossen.

Indien het probleem niet telefonisch kan worden opgelost, bestaat de mogelijkheid om één van onze deskundigen bij u langs te sturen. Deze kan het probleem op locatie beoordelen en indien mogelijk verhelpen. Onze service eindigt niet direct na de levering van een product. Voorwaarde is wel dat het door u aangeschafte product door onze medewerkers is geplaatst.

Verkeerd gebruik van materialen, schoonmaakmiddelen of toepassingen vallen echter niet onder de garantie. Ook garantie op een verkeerde verwerking of plaatsing door derden kunnen wij natuurlijk niet overnemen noch garanderen.
Bij twijfel kunt u met uw vragen bij ons terecht.

Service is voor ons ook transport

Met onze eigen auto’s die u kunt herkennen aan de rode kleur en het logo
leveren wij onze producten bij onze cliënten af. Ondernemers kunnen bij ons terecht om hun producten rechtstreeks bij onze productiehal af te halen.

Contact met onze service afdeling

U kunt dagelijks tijdens werktijden onze service afdeling bereiken via telefoon of e-mail. Kijk bij contact.

Menu
Tijdens de bouwvak is Lamers Natuursteen:
week 31 (29 juli t/m 2 augustus) met beperkte bezetting geopend, week 32+33 (5 t/m 16 augustus) geheel gesloten. Wij bezorgen t/m donderdag 25 juli (week 30) en dan weer vanaf dinsdag 20 augustus (week 34).